Atayeter, CoşkunÖzilhan, Derya2017-04-142017-04-142004Özilhan, D. (2004). Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) uygulamalarının işletme performansına etkileri ve konaklama işletmelerinde CRM uygulamaları. Selçuk Üniversitesi, Yayımlanmış yüksek lisans tezi, Konya.https://hdl.handle.net/20.500.12395/4512trinfo:eu-repo/semantics/openAccessFirma performansıFirm performanceKonaklama işletmeleriOccommodation enterprisesMüşteri ilişkileriCustomer relationshipMüşteri ilişkileri yönetimiCustomer relationships managementOtellerHotelsPerformans değerlendirmePerformance evaluationMüşteri ilişkileri yönetimi (CRM) uygulamalarının işletme performansına etkileri ve konaklama işletmelerinde CRM uygulamalarıThe effects of customer relationship management (CRM) practises on enterprise performance and the practices of CRM on the enterprises of billetMaster Thesis