Gülsünler, Makbule Evrim2023-05-022023-05-022005Gülsünler, M. E., (2005). Kurum Ki̇mli̇ği̇ Süreci̇ ve İşleyi̇şi̇ Üzeri̇ne Teori̇k ve Uygulamalı Bi̇r Çalışma. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 8(1-2), 213-230.2564-7458https://hdl.handle.net/20.500.12395/46971Özellikle gelişmekte olan ülkelerde firmaların büyük bir çoğunluğu değişmekte zorlanmaktadır. Bilgiden teknolojiden yeterince yararlanamadıkları için köklü bir değişim, gelişim gerçekleştiremiyorlar. Kurum kimliğinin yeniden oluşturulması her büyüklük ve küçüklükteki firmaların sorunudur. Kurum kendi kimliği ile hem kendisinin hem de ürünlerinin sektördeki rakiplerinden farklı olduğunu göstermektedir. Kurum kimliğini bir bütün olarak inceleme konusu yapmak bu sebepten dolayı uygundur. Amaç bu araştırma ile kurum kimliği stratejisine bir bütün olarak bakmak ve kurum kimliği stratejisi oluşturmak için ne gibi çalışmalar yapılabileceğini göstermektir. İleride yapılacak kurumsal kimlik çalışmalarına katkı sağlaması hedeflenmektedir.Especially in developing countries it is very hard to change for most of the companies. They don't profit enough from information and technology so they can not also change and have an rooted development. To make or to refresh an corporate identity is a problem for big and small companies. A institution must use its identity to show that his products are different from the rivals.It is the reason why we make corporate identity a research subject. The aim of this research is to see the corporate identity strategy completely, and to show what the components are of corporate identity and how the corporate identity strategy works. It is target to help the corporate identity works for the future.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessKurum kimliğideğişimstratejirakipCorporate IdentitydevelopmentstrategyrivalKurum Ki?mli?ği? Süreci? ve I?şleyi?şi? Üzeri?ne Teori?k ve Uygulamalı Bi?r ÇalışmaArticle81-2213230