Şenat, Fatma Asiye2020-03-262020-03-2620111301-05221309-2057http://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRreE1ERTBOQT09https://hdl.handle.net/20.500.12395/25693İlahiyat öğretimi müfredatında yer alan bütün branşların doğrudan ya da dolaylı olarak Kurandan neşet ettiği bilinmektedir. Bu sebeple ilahiyat öğreniminde edinilen bilgiyi anlamak ve başarılı şekilde yorumlayabilmek için Kuran konularına, anlatım üslubuna aşina olmak zorunludur. Bugünkü müfredat, Kuranla bu manada bir yakınlık kurmak için yeterli değildir. İlahiyat fakültesi öğrencileriyle yapılan anket çalışması, bu yetersizliği çok açık bir şekilde gözler önüne sermektedir. Öğrencilerin doğrudan ve anlamı üzerinde durarak Kuran okuma alışkanlığı edinme konusunda yaşanan boşluğu ortadan kaldırmak için sorunun fark edilerek bir dizi önlemin alınması önem arz etmektedir.It is known that all branches in the curriculum of Divinity Faculty have stemmed from Koran. Therefore it is necessary to be acquainted with Korans subjects and style of expression in order to understand the information given in the education and interpret it successfully. But the current curriculum is insufficient to be familiar to Koran. The re- sults of the survey that is applied to the students of Divinity Faculties display this insufficiency obviously. Noticing the problem and taking measures are of importance to cause the students to acquire the habbit of reading Koran directly and undesrtanding it.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessTarihİlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Anlayarak Kuran Okuma Durumları Üzerine Bir ÇalışmaOther521143164