Canıtez, Murat2023-04-012023-04-012007Canıtez, M., (2007). İhracat Pazarlaması Eği̇ti̇m Öğreti̇mi̇nde İşletmeleri̇n Beklenti̇leri̇ ve Üni̇versi̇teleri̇n Rolü. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 17, 161-178.2667-4750https://hdl.handle.net/20.500.12395/46464Üniversitelerin araştırma, yayım ve öğretim sorumluluklarına ek olarak temel sorumluluklarından biri de toplumun doğru şekilde yönlendirilmesi ve sürekli öğrenimidir. Bu bağlamda, sürekli öğrenim konusu üniversitelerde genellikle sürekli eğitim merkezleri vasıtasıyla yerine getirilmektedir. Yapılan bu çalışma ihracat pazarlaması eğitim ve öğretimi konusunda iş dünyasının üniversite sürekli eğitim merkezlerinden beklentilerini açıklamaktadır.Universities have main responsibilities such as research, education and publishing in their societies and world. However, in addition to that, other main responsibilities for the universities are continuing education, lifelong learning and guidance for their communities. In this context, usually continuing education and lifelong learning services and needs are satisfied by continuing education and lifelong learning centers in the universities. Hence, the study is to explain the business world’s expectations from universities’ continuing education and lifelong learning centers about export marketing education and training.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİhracat Pazarlaması Eğitim-ÖğretimiSürekli EğitimSürekli Eğitim MerkeziExport Marketing Training and EducationContinuing EducationContinuing Education CenterI?hracat Pazarlaması Eği?ti?m Öğreti?mi?nde I?şletmeleri?n Beklenti?leri? ve Üni?versi?teleri?n RolüArticle17161178