Kapu, HüsnüBaştürk, Faruk2019-03-012019-03-012009Kapu, H., Baştürk, F. (2009). Yaratıcılık tekniklerinin işletme eğitimindeki yeri ve önemi. Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 8, (16), 523-540.2148-3043https://hdl.handle.net/20.500.12395/14719http://dergipark.gov.tr/susead/issue/28423/302704Bu çalışma, Türkiye’de yüksek öğretimde işletmecilik eğitiminde yaratıcılığın neden önemsenmediğini açıklamaktadır. Özellikle sosyo-kültürel nedenlerden bu bağlamda bahsedilmemiştir. Ayrıca lisans düzeyi işletme eğitimine yönelik “yaratıcı düşünce geliştirme teknikleri ve uygulamaları” konusunda ders içeriği önerilmektedir.This article explains that why has been ignored creativity on business training in Turkish higher education. It has not especially been emphasized sociological and cultural factors in this case. Additionally, this study suggests a course description on “techniques and practices of creative thoughts development” towards business training at undergraduate level.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessYaratıcılıkİcatCreativityInventionİşletme eğitimiBilgi yönetimiYenilik yönetimiBusiness administration educationInovation managementInformation managementPerformance managementYaratıcılık tekniklerinin işletme eğitimindeki yeri ve önemiArticle816523540