Izgar, HüseyinÜnüvar, Ayşe2017-04-052017-04-052003Ünüvar, A. (2003). Çok yönlü algılanan sosyal desteğin 15-18 yaş arası lise öğrencilerinde problem çözme becerisine ve benlik saygısına etkisi. Selçuk Üniversitesi, Yayımlanmış yüksek lisans tezi, Konya.https://hdl.handle.net/20.500.12395/4347trinfo:eu-repo/semantics/openAccessAlgılanan sosyal destekPerceived social supportBenlik saygısıSelf esteemErgenlerAdolescentsLise öğrencileriHigh schools studentsProblem çözme becerisiProblem solving abilitySosyal destekSocial supportÇok yönlü algılanan sosyal desteğin 15-18 yaş arası lise öğrencilerinde problem çözme becerisine ve benlik saygısına etkisiThe effect of formal various perceived social support on the self-esteem and problem solving abilities of high school students at the age of fifteen to eighteenMaster Thesis