Aslan, Şebnem2018-10-022018-10-022004Aslan, Ş. (2004). Öğrenen organizasyonlarda duygusal zeka kavramı. Selçuk İletişim, 3, (3), 113-119.1302-2865https://hdl.handle.net/20.500.12395/12806Url: http://josc.selcuk.edu.tr/article/view/1075000308İş hayatı gün geçtikçe daha belirsiz hale gelmektedir. Bireylerin işyerlerinde rakipleriyle mücadele ederlerken sadece teknik eğitim düzeyinde fark oluşturmak artık tek başına yetmemektedir. Zira bireyler, aynı eğitim düzeyinde hemen hemen aynı teknik yeteneğe sahip iş arkadaşlarıyla hem rekabet hem de işbirliği yapmak zorundadırlar. Dolayısıyla bu durumda çalışanlar arasındaki farkı, bireysel ve sosyal beceriler oluşturacaktır. Bu beceriler ise IQ’dan daha fazla duygusal zekaya sahip olmayı gerektirmektedir.By time passes daily routine of work becomes more indefinite. It is not enough for the emloyees while struggling with other personel to have a difference in technical education. However, working staff have to both struggle with the others and work with them who are at the same educational position. As a result it is the social and personal capabilities which create the difference between employees. This kind of capabilities require emotional quotent than intelligence quotent.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessOrganizasyonOrganisationZekaIntelligenceDuygusal zekaEmotional intelligenceÖğrenen organizasyonlarda duygusal zeka kavramıConcept of emotional intelligence in learning organizationsArticle3113119