Ünüsan, ÇağatayKarabulut, Fatih2018-01-162018-01-162006Karabulut, F. (2006). Ürün yönetimi ve ürün hayat seyri dönemlerinde izlenecek pazarlama stratejileri ve ayakkabı sektöründe bir örnek uygulama. Selçuk Üniversitesi, Yayımlanmış yüksek lisans tezi, Konya.https://hdl.handle.net/20.500.12395/7765Ürün yönetimi pazarlama içinde çok önemli yere sahiptir. Ürün, tüm faaliyetlerin başlangıç noktasıdır. Çünkü fiyat, dağıtım ve tutundurma kararlarını vermeden önce üretilecek ürünün belirlenmesi gerekir. Ürün konusunda alınan yanlış bir kararın sonradan düzeltilmesi çok güçtür ya da imkânsızdır. Kalitesi düşük ya da kötü bir ürünü belirli bir süre satmak mümkündür. Ama bu durum uzun bir süre devam etmez. Kötü ürün üreten bir işletme, fiyatlama ve dağıtım kanalı seçimi kararlarında büyük güçlüklerle karşılaşır. Bundan dolayı ürün, bir işletmenin başarı ya da başarısızlığında en önemli etkendir. Dolayısıyla, ürün politikası diğer bir deyişle, hangi ürünlerin üretilip pazarlanacağını ve bunların özelikleri belirlenirken çok dikkatli olunmalıdır.Product managing is an important matter at marketing issue.Product is the initial stage of all activities.A product has to be determined before deciding price,distributing and maintain decisions.To alter a false decision is very difficult or impossible.Cheap quality or bad products can be sold in a limişted time.But this process won?t go on forever.A company which produce cheap quality products meets with obstacles while choosing distributing agencies and pricing.Therefore a product is a significant factor for success or failure.So we have to be very carefull about product policy.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessÜrün yönetimiProduct managingPazarlama stratejileriMarketing strategiesAyakkabı sektörüShoemaking sectorÜrün yönetimi ve ürün hayat seyri dönemlerinde izlenecek pazarlama stratejileri ve ayakkabı sektöründe bir örnek uygulamaThe proceeding of marketing strategies at the product managing and product existence and a case in pint at shoemaking sectorMaster Thesis