Öztürk, ŞerefnurMarakoğlu, KamileKebabcılar, LeventBayır, AyşegülEmiroğlu, Halil HaldunDoğan, Kamil HakanApilioğulları, SezaAkgün, NedimErdem, YusufUçar, SevimSevinç, RukiyeSatmaz, Ayşe BegümErdoğan, ŞerefOzantürk, Hasan2020-03-262020-03-262013Öztürk, Ş., Marakoğlu, K., Kebabcılar, L., Bayır, A., Emiroğlu, H. H., Doğan, K. H., Apilioğulları, S., Akgün, N., Erdem, Y., Uçar, S., Sevinç, R., Satmaz, A. B., Erdoğan, Ş., Ozantürk, H. (2013). Tıp Eğitimine Başlarken. Genel Tıp Dergisi, 23(Ek 1), 1-2.2602-3741http://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRrek5UY3pNdz09https://hdl.handle.net/20.500.12395/28952Tıp fakültelerinin eğitimlerinde hekimliğin teorik ve uygulamalı eğitimi verilirken, hekimlik mesleğini diğer alanlardan ayıran, temel değerler olarak adlandırdığımız özelliklerin korunması ve geliştirilmesi çok önemlidir. Hekimlik mesleğini tercih eden ve bu yönde eğitim almaya başlayan hekim adayı, daha başlarken bu değerlerin ve hekim olmanın amaçlarını büyük ölçüde benimsemiştir. Fa- külte misyon ve vizyon geliştirme çalışmalarımız sırasında da bu gerçek elde edilmiştir ve tıp eğitiminde rol oynayan bütün kurum, kuruluş ve kişilerin bu değerlerin korunması ve daha da geliştirmesi için çaba göstermesi, hekimlik mesleğinin profesyonelliği kadar idealizmini de koruyacak ve geliştirecektirtrinfo:eu-repo/semantics/openAccessTıp eğitimimisyonvizyontemel değerlerTıp eğitimine başlarkenArticle23Ek-112