Kaplan, Metin2020-09-232020-09-2320132148-3043https://hdl.handle.net/20.500.12395/40379Bu araştırmanın amacı, kurumsal sosyal sorumluluk algılamalarının örgütsel özdeşleşme üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. Çalışmanın örneklemini Kayseri ilinde mobilya sektöründe ulusal ve uluslararası alanda faaliyet gösteren öncü bir firmada çalışan 455 personel oluşturmaktadır. Araştırmanın bulguları, kurumsal sosyal sorumluluğun alt boyutlarından ekonomik, etik ve hayırseverlik odaklı sorumluluk faaliyetlerinin örgütsel özdeşleşme üzerinde anlamlı ve pozitif bir etkiye sahip olduğunu ortaya koymuştur. Buna karşın yasal sorumluluk algılamalarının örgütsel özdeşleşme üzerinde anlamlı bir etkiye sahip olmadığı tespit edilmiştir. Çalışmada son olarak; araştırmanın kısıtlarına ve gelecek araştırmalar için bazı önerilere yer verilmiştir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessKurumsal sosyal sorumlulukCorporate social responsibilityKURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ALGILAMALARININ ÖRGÜTSEL ÖZDEŞLEŞME ÜZERİNDEKİ ETKİSİArticle13267797