Akyüz, Emine TuğbaGündüz, Kamil Aykutalp2023-07-112023-07-112018Akyüz, E. T., Gündüz, K. A., (2018). Meslek Yüksekokullarında Okuyan Öğrencilerin Matematik Dersine Yaklaşımlarının Öğrenci Görüşleri Bakımından Değerlendirilmesi. Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Teknik Araştırmalar Dergisi, (16), 12-23.2146-7226https://hdl.handle.net/20.500.12395/48443Bu çalışmada Meslek Yüksekokullarının, matematik dersi içeren bölümlerinde öğrenim gören öğrencilerinin bu derse karşı genel yaklaşımlarını değerlendirmek amaçlanmıştır. Çalışmada öğrencilerin matematiğe karşı ilgileri, matematiğin okumakta oldukları bölüm için gerekliliği konusunda farkındalıkları, bu derse devam konusundaki eğilimleri, dersin değerlendirme şekli hakkındaki tercihleri ve nedenleri, ders saatinin ve ders içeriklerinin miktarı konusundaki fikirleri incelenmiştir. Araştırma için müfredatında matematik dersi olan, farklı bölümlerde okuyan 315 öğrenciden oluşan bir örneklem kullanılmış, öğrencilere anket uygulanmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessmatematik eğitimimeslek yüksekokulumatematik tutumuMeslek Yüksekokullarında Okuyan Öğrencilerin Matematik Dersine Yaklaşımlarının Öğrenci Görüşleri Bakımından DeğerlendirilmesiArticle161223