Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Canbaz, Emine Astam" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Konya Büyükşehir Belediyesi komek ve asem bünyesinde rekreasyonel hizmet sunan spor salonlarında algılanan hizmet kalitesi
    (Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2019) Canbaz, Emine Astam; Mehmet Altın
    Bu çalışma ile; Konya Büyükşehir Belediyesi KOMEK ve ASEM bünyesinde rekreasyonel hizmet sunan spor salonlarında algılanan hizmet kalitesindeki değişimlerin incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışma evrenini, Konya Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı hizmet gösteren 6 Hanımlar Lokali (ASEM), 5 Kurs ve Spor merkezi (KOMEK) üyesi olan; plates, step-aerobik, fitness gibi sportif kurs branşlarına katılan 334 kadın üye oluşturmaktadır. Sosyo-demografik bilgilerin elde edilmesinde araştırmacı tarafından oluşturulan Kişisel Bilgi Formu kullanılırken; Algılanan hizmet kalitesinin belirlenmesinde, Lam (2000) tarafından geliştirilen ve Gürbüz (2003) tarafından geçerlilik ve güvenirliği Türkiye için yapılmış olan, (SQAS-T) "Hizmet Kalitesi Değerlendirme Ölçeği" kullanılmıştır. Elde edilen verilerin tanımlayıcı istatistikleri yapılarak, varyans ve homojenlikleri test edilmiştir. Bu çalışma için Combach Alpha değeri; personel boyutunda 856, program boyutunda 865, soyunma odaları boyutunda 851 ve tesis boyutunda ise 916 olarak tespit edilmiştir. Verilerin varyans ve homojenlikleri test edilmiş, homojenlik testi sonrası analizler için uygun test teknikleri kullanılmıştır. Üyelerin gelir durumu, eğitim durumu, üyelik yılı, haftalık kullanım süresi ve günlük kullanım saati faktörlerine bağlı olarak istatistiksel olarak anlamlı değişimler tespit edilmiştir (p<0.05). Bu bulgular ışığında,üyelerin algıladıkları hizmet kalitesinin beklentilerinin altında olduğu söylenilebilir.

| Selçuk Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Selçuk Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim