Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Dortyol I.T." seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    The paths from service quality dimensions to customer loyalty: An application on supermarket customers
    (2013) Kitapci O.; Dortyol I.T.; Yaman Z.; Gulmez M.
    Purpose: The aim of this study is to determine the paths between the five SERVQUAL dimensions, customer satisfaction and customer loyalty. Design/methodology/approach: The paper is based on a sample of 505 supermarket customers in Turkey who have completed a self-administered questionnaire. The paper uses means, such as standard deviation and multiple regression analysis, to analyze and propose the conceptual model on supermarket management. Findings: The paper concludes that empathy, tangibility, responsiveness, and assurance are factors that are positively related to customer satisfaction, which in turn is positively related to customer loyalty. Originality/value: The paper provides certain suggestions to supermarket managers regarding the terms of service quality dimensions, satisfaction, and loyalty. © Emerald Group Publishing Limited.

| Selçuk Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Selçuk Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim