Yazar "Durhan, Buket" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Tüketici güveninde ürün iletişiminin rolü üzerine uygulamalı bir çalışma(Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019) Durhan, Buket; Aydın, DuyguÇalışmada, ürün iletişimi bağlamında tüketicilerde gelişen güven faktörü incelenmiştir. Çalışmanın teorik bölümlerindeki ana başlıklara bakmak gerekirse: Pazarlama iletişimi, marka yönetimi, ürün iletişimi ve güvenilirlik başlıkları kapsamlı olarak ele alınmıştır. Çalışmaya, tüketicilerin en çok tercih ettiği ürün kategorisini öğrenmek üzere başlanmıştır. Buna yönelik bir ön çalışma uygulanmıştır. Belirlenen bu ürün grubu; bisküvi ve çikolata ürün kategorisi olmuştur. Araştırma boyunca kullanılacak olan anket formu da bu ön çalışmayla birlikte netlik kazanmıştır. Anket tekniği, Bartın'da bulunan yerel bir süpermarkette ve katılımcılarla yüz yüze iletişim kurularak uygulanmıştır. Netice itibariyle çalışmanın uygulama bölümde; tüketici güveninde ürün iletişiminin rolünü, ortaya koymaya yönelik bir saha çalışması yapılarak ve nicel bir araştırma gerçekleştirilmiştir. Elde edilen verilerin, parametrik testler aracılığıyla analizi gerçekleşmiştir. Bulguların yorumlanması ve konuyla ilgili değerlendirmeler yapılarak, çalışma neticelendirilmiştir.