Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Polat, Tuba" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Silene Capillipes Boiss. & Heldr. (Caryophyllaceae)’in Morfoloji?k, Anatomi?k Ve Ekoloji?k Özelli?kleri?
    (Selçuk Üniversitesi Fen Fakültesi, 2015) Polat, Tuba; Bağcı, Yavuz
    Bu çalışmada Caryophyllaceae familyasına ait Silene capillipes Boiss. & Heldr. türünün morfolojik, anatomik ve ekolojik özellikleri belirlendi. Morfolojik çalışmalarda türün; gövde, yaprak, çiçek ve meyve kısımlarının ölçümleri yapıldı ve tablolar halinde verildi. Anatomik incelemelerde, türün kök, gövde ve yapraklarından, mikrotom ve el ile kesitler alınarak boyandı ve daimi preparatlar haline getirildi. Daha sonra kameralı mikroskop yardımıyla bu preparatların fotoğrafları çekildi ve ayrıntılı anatomik incelemeler yapıldı. Bitkilerin yapraklarından yüzeysel kesitler alınarak stoma özellikleri incelendi ve stoma indeksi hesaplandı. Ekolojik incelemeler de ise, türün bitki ve toprak analizi yapılmış ve sonuçlar kaydedilmiştir.
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Teacher Opinions About Computer Usage and Education in Preschool Education
    (ELSEVIER SCIENCE BV, 2013) Gules, Figen; Kuzu, Omur Hakan; Polat, Tuba
    Computers which are the most significant tools of information age, have increasingly been used in each stage of education system. During the childhood period being one of the most important stages for human development, computer usage has become common especially in the institutions of pre-school education. The aim of this study was to determine the opinions of pre-school teachers about computer usage in education. The research was planned its accordance with the relational screening model. Within this research, the questionnaire form was applied to 215 pre-school education teachers. Towards the results of the study, suggestions have been made for pre-school education teachers.

| Selçuk Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Selçuk Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim