Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Rustamov, Elnur" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Covid-19 Döneminde Dijital Pazarlama
    (Selçuk Üniversitesi, 2022) Rustamov, Elnur
    Dijital pazarlama stratejileri her yıl artmakta ve pazarlama satış stratejisinin önemli bir parçası haline gelmektedir. Dijital pazarlama organize edilmiş pazarlama stratejisinin, beklenen müşterilere ulaşması için bir anahtardır. Dijital dünyada pazarlama satış alanında büyük bir dönüşüm yaşanmış ve geleneksel pazarlama stratejileri geride kalmış ve dijital pazarlamaya geçmesi, AR- GE çalışmalarıyla kanıtlanmıştır. Dijital pazarlama pazardaki mal ve hizmetleri onaylamaktır. Küresel istatistiksel ankete göre ekim 2020 itibariyle yaklaşık 4,66 milyar insan aktif internet kullanıcısı bulunmaktadır. Bu da küresel nüfusun yüzde 59'unun dijital yaşama uyum sağlamasını kanıtlamaktadır. 2022 yılına kadar Hindistan'da 820,99 milyon internet kullanımının olacağı tahmin edilmektedir. Mobil internet kullanıcıları toplam internet kullanıcılarının yüzde 91'ini oluşturduğundan dolayı, mobil cihazlar artık dünya çapında internet erişimi için çok kullanıcı dostu haline gelmektedir. Genç öğrenciler ve çalışan profesyoneller, pandemi durumunda internette maksimum zaman geçirmekte ve internet kullanıcıları her geçen gün artmaktadır. Araştırma makalesi, dijital pazarlamanın etkisini incelemeyi amaçlamakta ve Covid -19 döneminde yapılan dijital pazarlamanın durumunu kapsamaktadır. Araştırma Avrupa ülkeleri ve Türkiye genelinde yapılmıştır.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Sürdürülebilir Pazarlama Stratejileri Bağlamında Yeşil Pazarlama ve Pazarlamada Minimalist Yaklaşımlar
    (Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, 2023) Rustamov, Elnur; Şahin, Esen
    Küreselleşen dünyada savaşlar, teknolojik atıklar ve çevre sorunlarının varlığı küresel iklim değişikliğinin yaşanmasına sebebiyet vermiştir. Küresel iklim değişikliği, doğal iklim değişikliğine insan müdahalelerinin etkisi ile yaşanmaktadır. Bu kapsamda küresel iklim değişikliği, sürdürülebilir yaşamın önemini oldukça arttırmaktadır. Bu bakımdan küresel işletmeler tarafından gerçekleştirilen sürdürülebilir pazarlama faaliyetlerinin tüketiciler tarafından benimsenmesi ve tüketicilerin bilinçlendirilmesinde işletmelerin uyguladıkları stratejilerin incelenmesi gerekmektedir. Bu bağlamda dört büyük küresel işletme Mercedes Benz, Toyota, Apple ve McDonald'sın 2022 yılı Haziran-Kasım aylarındaki sürdürülebilirlik raporu incelenmiştir. İşletmelerin sürdürülebilirlik bazında gerçekleştirdikleri ve hedefledikleri stratejiler incelenmiştir.

| Selçuk Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Selçuk Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim