Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Sun, Emine" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Müşteri ilişkileri satış tekniklerinde ikna yöntemleri üzerine uygulamalı bir çalışma
    (Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019) Sun, Emine; Fidan, Mehmet
    Bu çalışmada, mobilya satışında çalışan satış temsilcileri ile yapılan anket çalışması sonucunda ortaya çıkan bulgular aracılığıyla değerlendirilmiştir. Birinci bölümde, müşteri kavramı ve müşteri ilişkilerden bahsedilmiştir. Müşteri memnuniyeti ve müşteri ilişkileri yönetimi kavramı sürecindeki özelliklerine değinilmiştir. İkinci bölümde, ikna ve ikna yöntemleri üzerinde araştırmalara değinilmiştir. Satış ve satış sürecindeki aşamaların içeriğine değinilmiştir. Üçüncü bölümde, Konya/Merkez ili içerisinde bulunan mobilya sektöründeki çalışan satış danışmanlarıyla yapılan anket uygulamasıyla görüşmeler gerçekleşmiştir. Satış sürecinde hangi ikna yöntemlerinin ve satış sürecinde satış temsilcilerinin tutum ve davranışlarının etkili olup olmadığı analizi yapılmıştır

| Selçuk Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Selçuk Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim