Yazar "Alakal, Shorouq Mohammad Abd Alhadi" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Türk Hava Yolları'nın Ürdün vatandaşları gözündeki imajı(Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021) Alakal, Shorouq Mohammad Abd Alhadi; Bakan, ÖmerBu çalışmada Türk Hava Yolları'nın Ürdün halkının gözündeki imajı incelenmiştir. Bu bağlamda, kurumsal kimlik ve imaj kavramları ele alınmıştır. Ürdünlülerin Türk Hava Yolları'na olan ilgisinin boyutu ve şirketin gerçek imajı yabancı (Ürdünlü) izleyicilerin gözünde incelenmiştir. Bu bağlamda, literatür incelendikten sonra, Türk Hava Yolları'nı en az bir kez deneyimleyen 662 Ürdünlü üzerinde yüzyüze anket uygulanmıştır. Bu çalışmada, Türk Hava Yolları'nın marka olarak sahip olduğu konum Ürdünlülerin gözünde belirlenmeye çalışılmıştır. Gerekli veriler toplanıp Ürdün halkının şirketin performansından ne kadar memnun kaldığı belirlenmiştir. Sonuç olarak araştırma, Türk Hava Yolları hizmetlerinden yararlanan Ürdünlü müşterilerin bu hizmetlerden oldukça memnun kaldığı ve Türk Hava Yolları'nın Ürdün vatandaşlarının gözünde olumlu bir imaja sahip olduğu sonucuna varmıştır.