Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Baytak, Ahmet" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Children's online language learning: A constructionist perspective
    (SILA SCIENCE, 2012) Tarman, Bulent; Baytak, Ahmet
    The world has been rapidly changing and this change has also been affecting how we learn, how we teach and how we assess teaching and learning. Old, rigid models are getting replaced with more collaborative models. Therefore, 21st century's language classroom is immensely different from the twentieth century. The focus is no longer on grammar, memorization and learning from rote, but rather learning in an authentic way as well as using language and cultural knowledge as a means to connect to others around the globe. The purpose of this paper is to explore practical implications of constructionizm in learning languages online at early ages. With keen development in technology development and high interest in language learning, there are possible emergences for online language learning. The scope of this paper is to give practical use of online tools for learning second language at primary school level. The current results indicate that students engage in targeted languages, which was new to them, with online learning tool.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Teknolojinin eğitimdeki yeni rolü: Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bakış açıları
    (2011) Tarman, Bülent; Baytak, Ahmet
    Bu çalışmanın amacı, sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bilgisayar destekli eğitimi tanımlamaları ve teknolojinin eğitimde kullanılmasına yönelik bakış açılarını tespit etmektir. Çalışma kapsamında adayların başlıca yaptıkları detaylı tanımlamalar ve yorumlar incelenerek teknolojinin eğitimde bir araç mı yoksa öğretim stratejisi rolü mü olduğu incelenmiştir. Öğretmen adaylarının temel bilgisayar becerileri ve bunlara bağlı olarak derslerde teknoloji kullanımına nasıl baktıkları ele alınmıştır. Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Birinci sınıf öğrencileri ile yapılan bu çalışmadaki verilerin analizi, hem nitel hem de nicel verilere dayanmaktadır. Likert ölçekli anket nicel veriler için kullanılmıştır. Elde edilen bulgulara göre sosyal bilgiler öğretmen adaylarının temel bilgisayar becerilerinin kendilerine üniversite seviyesinde gösterilen ders kapsamı ve popüler olan internet uygulamaları ile sınırlı olduğu ve ancak sahibi oldukları ve kendi sınıflarında uygulanan bilgisayar konularının eğitimde entegre edilmesine sıcak bakmaktadırlar. Ayrıca adaylar bilgisayar destekli eğitimi tanımlarken ortaya çıkan nitel bulgular teknolojinin eğitim için bir araç ve öğretim stratejisi olacağı görüşüdür.

| Selçuk Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Selçuk Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim