Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Hassan, Sabeeha Azeez" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Hizmet kalitesinin müşteri sadakati ve müşteri memnuniyeti üzerine etkisi: Cep telefonu sektöründe Konya-Kerkük kıyaslaması
    (Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019) Hassan, Sabeeha Azeez; Çağlıyan, Vural
    Son yıllarda teknolojinin ilerleme hızı oldukça yüksektir. İnsan hayatını kolaylaştırmada ve yeni pazar paylarının oluşmasında teknoloji önemli bir etken haline gelmiştir. İnsanların birbirleriyle mesafe tanımaksızın iletişim kurmasını sağlayan cep telefonları da bu pazarın önemli bir faktörü haline gelmiştir. İnsanların gündelik yaşantılarında sürekli olarak yanında bulundurdukları cep telefonlarından aldıkları hizmetlerin ölçülmesi, işletmeler için kendini yenileme ve sorunları çözme fırsatı sunmaktadır. Sunulan hizmetlerin iyi olması, tüketicileri memnun etmesi hem sadık bir kesim elde etme hem de yeni tüketicileri çekme konusunda önem taşımaktadır. Bu önemden hareketle bu çalışmada cep telefonu sektörü özelinde hizmet kalitesinin müşteri sadakati ve müşteri memnuniyeti üzerine etkisini araştırmak amaçlanmıştır. Bu amaçla anket yöntemiyle elde edilen veriler SPSS programıyla analiz edilmiş ve sonuçlar Konya-Kerkük illeri için kıyaslamalı olarak değerlendirilmiştir. Elde edilen sonuçlara göre hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati üzerine, müşteri memnuniyetinin de müşteri sadakati üzerine pozitif etkisi olduğu bulunmuştur.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Davranışlarında Sosyal Medya Reklamlarının Etkisi: Selçuk Üniversitesi’nde Bir Araştırma
    (Selçuk Üniversitesi, 2016) Çağlıyan, Vural; Işıklar, Zeynep Ergen; Hassan, Sabeeha Azeez
    Teknolojinin gelişmesi sosyal medyayı, insanların gündelik yaşamlarındaki rutinler arasına yerleştirmiştir. Bu durumun bir sonucu olarak her geçen gün insanlar internet, web sitesi vb. araçları daha çok kullanmaya başlamışlardır. Bu araçlardan en çok dikkat çekenleri ise sosyal medya olarak da adlandırılan facebook, instagram, twitter gibi araçlardır. İnsanların kendilerini özgürce ifade edip, diğer kişilerle iletişim kurdukları yer olan sosyal medya kullanımının artması bu araçları pazarlamacıların ilgi odağı haline getirmiştir. Sosyal medya pazarlaması, pazarlamacıların tüketicilere kolayca ulaşabilmelerinin bir yoludur. Pazarlama unsurlarını içinde barındıran ve tüketicilere ulaşma imkânı sağlayan bu araçlar sosyal medyadaki içerikler vasıtasıyla tüketicileri etkilemekte ve tüketici kararlarını şekillendirebilmektedir. Bu bağlamda bu araştırmanın temel amacı sosyal medyadaki reklamların tüketici davranışları üzerine olan etkisini incelemektir. Araştırmada anket yöntemiyle elde edilen veriler SPSS 20.0 paket programıyla analiz edilmiş ve sonuçlar yorumlanmıştır. Araştırma sonuçlarının pazarlama alanında çalışanlara ve sosyal medya yöneticilerine fayda sağlayacağı düşünülmektedir.

| Selçuk Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Selçuk Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim