Yazar "Mülazimoğlu, İbrahim Ender" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Covalent Modification of a Glassy Carbon Surface by Electrochemical Oxidation of 3,3 '-Diaminobenzidine(ASIAN JOURNAL OF CHEMISTRY, 2010) Mülazimoğlu, İbrahim Ender3,3'-Diaminobenzidine was covalently modified on the glassy carbon electrode surface by electrochemical oxidation. Electrochemical and spectroelectrochemical behaviours of 3,3'-diaminobenzidine were investigated by cyclic voltammetry and electrochemical impedance spectroscopy (EIS). The modification of 3,3'-diaminobenzidine on the glassy. carbon electrode was performed in the -500 and +1500 mV potential range with a scan rate of 100 mV s(-1) and 10 cycles. The presence of 3,3'-diaminobenzidine at the glassy carbon electrode surface was characterized by cyclic voltammetry and electrochemical impedance spectroscopy. Cyclic voltammetric studies indicate that the process was irreversible and diffusion controlled.Öğe Ortaöğretim Kurumlarında Dört Yıllık Eğitime Geçilmesi ile Kimya Başarı Düzeyindeki Değişikliklerin İncelenmesi(2008) Mülazimoğlu, İbrahim Ender; Demir, Ayşen Mülazimoğlu; Bişkin, AhmetBu çalışmada, ortaöğretim kurumlarında dört yıllık eğitime geçilmesi ile kimya başarı düzeylerindeki değişikleri incelemek amacıyla, 3 yıllık (eski sistem) ve 4 yıllık (yeni sistem) sistemle öğrenim gören Lise ikinci sınıf öğrencilerine 2004 ve 2005 Öğrenci Seçme Sınavı soruları yeniden düzenlenip, numaralandırılarak yöneltilmiştir. Öğrencilerin sorulara verdikleri cevaplar doğru-yanlı ş olarak değerlendirilmiştir. Değerlendirme, eski sistem ile öğrenim gören grup içerisinde kızlar ve erkekler arasında, yeni sistemle öğrenim gören grup içerisinde kızlar ve erkekler arasında ve hem eski sistemle hem de yeni sistemle öğrenim gören gruplar arasında ayrı ayrı yapılmıştır. Çalışma sonucunda kız ve erkeklerin kimya başarı düzeylerinin karşılaştırılması yanında, eski ve yeni sistemle öğrenim gören grupların da kimya başarı düzeyleri istatistiksel olarak SPSS 15.0 paket program kullanılarak değerlendirilmiştir. Sonuç olarak, kendilerine yöneltilen sorularda erkek öğrencilerin kimya başarı düzeyleri daha yüksek olmasına rağmen, Eğitim Fakültelerinin Lisans düzeyinde kimya bölümlerinde öğrenim gören kız öğrencilerin fazla olmasının nedenleri yapılan araştırmalara dayalı olarak yorumlanmaya çalışılmıştır.