Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Uygun, Elif" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Otel işletmelerinde halkla ilişkilerin rolü ve önemi Konya'da bir araştırma
    (2018) Arat, Tugay; Uygun, Elif
    Turizm sektörü içerisinde yer alan en önemli işletmelerden birisi otel işletmeleridir.Küreselleşen dünyada konaklama işletmeleri hem yerli hem de yabancı turistlere hizmetetmektedir. Dolayısıyla konaklama işletmelerinin yurt içinde ve yurt dışında iyi bir imaja sahipolması son derece önem arz etmektedir. Bu sebeple iyi bir imajın oluşabilmesi halkla ilişkileraktivitelerine bağlıdır. ?nsan ilişkilerinin yoğun biçimde yaşandığı otel işletmeleri içerisinde halklailişkiler faaliyetleri, pozitif imaj oluşturmanın tek yoludur.Otel işletmeleri, belirli bir kesimi etkileyebilmek, duygu ve düşüncelerini topluma kabulettirebilmek ve çevrenin kendisine olan davranışlarını pozitif yönde geliştirebilmek hedefiylehalkla ilişkiler faaliyetleri yürütmektedir. Bununla birlikte halkla ilişkiler faaliyetleri, otel işletmesinikendisine hedef edindiği kesime ulaştıran bir sistemdir. Bu anlamda halkla ilişkiler faaliyetlerininbirçok yönü ve bitmeyen fonksiyonları bulunmaktadır. Bu sebeple otel işletmelerinde halklailişkiler faaliyetleri diğer işletmelere göre daha fazla uygulanmaktadır. Bir turizm ürününün,konaklama işletmelerinin rekabet ettiği ortamlarda başarılı olabilmesi için tüketiciler tarafındankabul edilmesi oldukça önemlidir. Çünkü turizm sektörü içerisinde oluşan bir ürünü farklıkesimlere kabul ettirmede ve bu ürünün tutundurulmasında halkla ilişkilerin rolü oldukçaönemlidir. Turizm sektörü gibi büyük oranda kar amacı güderek turistik mal ve hizmet üreten,ürettiği bu hizmetleri pazarlayan bir sektör içerisinde şüphesiz hakla ilişkilerin önemi büyüktür.Dolayısıyla hem ulusal hem de uluslararası alanda turizm sektörünün halkla ilişkiler biriminegerekli olan önemi vermesi ve çalışmalarını halkla ilişkiler biliminin öngördüğü şekildesürdürmesi gerekmektedir. Bu çalışmanın amacı, otel işletmelerinin halkla ilişkiler faaliyetlerinine derece uyguladıklarını belirlemektir.

| Selçuk Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Selçuk Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim