Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Koçak, Alper" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Bazı yerel taze fasulye genotiplerinin tuza ( NaCl ) tolerans düzeylerinin belirlenmesi
    (Selçuk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2012-06-16) Koçak, Alper; Türkmen, Önder
    Bu çalışmada 32 adet yerel taze fasulye genotiplerinin tuza tolerans düzeylerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda tohum ekiminden 10 gün sonra, gün aşırı olarak, her uygulamada 50 mM olmak üzere toplamda 250 mM NaCI uygulaması yapılmıştır. Tuz stresinin görüldüğü 15 günde fasulye fidelerinde, 1-5 Skala değerleri, Fide Boyu, Sürgün Yaş ve Kuru Ağırlığı, Kök Uzunluğu, Kök Yaş ve Kuru Ağırlıkları, Yaprak Yaş ve Kuru Ağırlıkları ölçüm ve gözlemleri yapılmıştır. Yapılan çalışma sonrasında elde edilen veriler her genotipin kontrol grubuna göre göreceli olarak değerlendirilmiştir. Denemeye alınan tüm genotiplerde farklı oranlarda da olsa tuz stresine bağlı zararlanmalar gözlenmiştir.11, 23, 24,17, 12 ve 29 numaralı genotiplerin denemenin genel ortalamasına göre daha az etkilenme gösterdikleri ve daha tolerant genotipler olduğu anlaşılmıştır. Bu yönüyle benzer çalışmalar için önerilebilecek ümitvar genotipler olabilecekleri ön görülmüştür.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    İlköğretim sosyal bilgiler dersinde Osmanlı Devleti`nin XIX. ve XX. yüzyıllarının öğretiminde hatıra ve hikayelerin kullanılması
    (Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004) Koçak, Alper; Gülcan, Mustafa
    "İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Osmanlı Devleti'nin XIX. ve XX. Yüzyıllarının Öğretiminde Hatıra ve Hikayelerin Kullanılması" konulu bu araştırma ile Sosyal Bilgiler dersinde bir materyal olarak tarihî hikayelerin kullanılabileceği örneklerle ortaya konulmuştur. Bu yöntemin kullanılması ile Sosyal Bilgiler tarih konularında öğrencilerin bilgi ve kavrama seviyesinin yüksek olduğu anketle ölçülmüştür.

| Selçuk Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Selçuk Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim