Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Otay, Filiz" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 3 / 3
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    İlişki algıları ve memnuniyet değerlendirmeleri: bir etkileşim araştırması
    (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2001) Otay, Filiz
    Artan bir şekilde, bilim adamları ve uygulamacılar, halkla ilişkileri, organizasyonlar ve halk arasındaki ilişkilerin yönetimi olarak tanımlıyorlar. İlişkilerin ölçümlenmesi zor olduğu için, halkla ilişkiler uygulamacıları, sıksık, halkla ilişkiler faaliyetlerinin tüketici algıları, değerlendirmeleri ve davranışları üzerindeki etkisini göstermek için mücadele etmektedirler. Mevcut araştırma, hedef kitle üyelerinin kişisel, profesyonel algılarını ve bir bankayla ve memnuniyetin değerlendirilmesindeki algılarla bağlantılı olan toplumsal ilişkileri incelemeye çalışmıştır. Sonuçlar, hedef kitle üyelerinin kişisel, profesyonel ilişkilerinin algıları, özellikle organizasyona duyulan memnuniyetin, memnuniyet değişkeninin %75 oranında, değerlendirmeleri etkilediğini göstermiştir. Anlamların bir tartışması yapılmış, SMART Halkla İlişkiler, bir yönetim çerçevesi olarak önerilmiş, ve gelecek için , inceleme alanları sunmuştur.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Kurum kimliği yönetim sürecinin tanımlayıcı bir modeline doğru
    (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2000) Otay, Filiz
    Çeşitli yazarlar, kurum imajı oluşumu ve kurum imajı yönetimine kavramsal tanımlar geliştirdiler. Bu modeller kurum kimliği ve kurum imajının son otuz yıldır kavramsallaştırma yöntemini yansıtır. Bu çalışma kurum kimliğiyle ilgili kavramsal düşünceye zengin bir temel olarak çeşitli modellerin önemini inceler ve bu modellerden kurum kimliği yönetim sürecine daha tanımlayıcı bir tanım çıkarır. Geliştirilen model kurum kültürü, kurum stratejisi, kurumsal iletişim ve bütünleşik iletişimi vurgulayan mevcut düşünceyi yansıtır. Yöneticiler ve danışmanların yorumları tartışılmaktadır. Her ikisi içinde önemli bir yorum modelin karmaşasındaki artışın, kurum kimliği programının planlandığı zaman çeşitliliğin sistematik olarak göz önüne alınması gereken daha çok değişkeni göstermesidir.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Pazarlama iletişiminde global pazarlama stratejisi
    (Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2001) Otay, Filiz
    Dünya ekonomisindeki büyüme yavaşlığı, korumacılıkta yaşanan değişim, devlet müdahalelerinin azalması, girişimciliğin desteklenmesi, rekabet avantajlarının değişmesi ve ortak bir tüketim kültürünün yaygınlaşması firmaları yeni arayışlara itmiştir. Ticari bir ürünün bütün sınırları aşıp, başarıyla satılabilmesi “global pazarlama anlayışı” içinde ele alınmıştır. Global pazarlama yaklaşımı; temel pazarlama ilkelerinin dünya çapında uygulanması, global ürün ise; her pazardaki tüketicinin tatminine göre farklı dizayn edilen ürün olarak tanımlanabilir. Bu tanımlardan da anlaşılabileceği gibi, global endüstrideki firmalar, pazarlama iletişimi stratejilerini; tüketici istek ve ihtiyaçlarını global kalite standartlarına uygun olarak standartlaştırılmış mal ve hizmetlerle karşılamak için geliştirileceklerdir.

| Selçuk Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Selçuk Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Konya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim