Yazar "Otay, Filiz" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 3 / 3
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe İlişki algıları ve memnuniyet değerlendirmeleri: bir etkileşim araştırması(Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2001) Otay, FilizArtan bir şekilde, bilim adamları ve uygulamacılar, halkla ilişkileri, organizasyonlar ve halk arasındaki ilişkilerin yönetimi olarak tanımlıyorlar. İlişkilerin ölçümlenmesi zor olduğu için, halkla ilişkiler uygulamacıları, sıksık, halkla ilişkiler faaliyetlerinin tüketici algıları, değerlendirmeleri ve davranışları üzerindeki etkisini göstermek için mücadele etmektedirler. Mevcut araştırma, hedef kitle üyelerinin kişisel, profesyonel algılarını ve bir bankayla ve memnuniyetin değerlendirilmesindeki algılarla bağlantılı olan toplumsal ilişkileri incelemeye çalışmıştır. Sonuçlar, hedef kitle üyelerinin kişisel, profesyonel ilişkilerinin algıları, özellikle organizasyona duyulan memnuniyetin, memnuniyet değişkeninin %75 oranında, değerlendirmeleri etkilediğini göstermiştir. Anlamların bir tartışması yapılmış, SMART Halkla İlişkiler, bir yönetim çerçevesi olarak önerilmiş, ve gelecek için , inceleme alanları sunmuştur.Öğe Kurum kimliği yönetim sürecinin tanımlayıcı bir modeline doğru(Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2000) Otay, FilizÇeşitli yazarlar, kurum imajı oluşumu ve kurum imajı yönetimine kavramsal tanımlar geliştirdiler. Bu modeller kurum kimliği ve kurum imajının son otuz yıldır kavramsallaştırma yöntemini yansıtır. Bu çalışma kurum kimliğiyle ilgili kavramsal düşünceye zengin bir temel olarak çeşitli modellerin önemini inceler ve bu modellerden kurum kimliği yönetim sürecine daha tanımlayıcı bir tanım çıkarır. Geliştirilen model kurum kültürü, kurum stratejisi, kurumsal iletişim ve bütünleşik iletişimi vurgulayan mevcut düşünceyi yansıtır. Yöneticiler ve danışmanların yorumları tartışılmaktadır. Her ikisi içinde önemli bir yorum modelin karmaşasındaki artışın, kurum kimliği programının planlandığı zaman çeşitliliğin sistematik olarak göz önüne alınması gereken daha çok değişkeni göstermesidir.Öğe Pazarlama iletişiminde global pazarlama stratejisi(Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2001) Otay, FilizDünya ekonomisindeki büyüme yavaşlığı, korumacılıkta yaşanan değişim, devlet müdahalelerinin azalması, girişimciliğin desteklenmesi, rekabet avantajlarının değişmesi ve ortak bir tüketim kültürünün yaygınlaşması firmaları yeni arayışlara itmiştir. Ticari bir ürünün bütün sınırları aşıp, başarıyla satılabilmesi “global pazarlama anlayışı” içinde ele alınmıştır. Global pazarlama yaklaşımı; temel pazarlama ilkelerinin dünya çapında uygulanması, global ürün ise; her pazardaki tüketicinin tatminine göre farklı dizayn edilen ürün olarak tanımlanabilir. Bu tanımlardan da anlaşılabileceği gibi, global endüstrideki firmalar, pazarlama iletişimi stratejilerini; tüketici istek ve ihtiyaçlarını global kalite standartlarına uygun olarak standartlaştırılmış mal ve hizmetlerle karşılamak için geliştirileceklerdir.